viernes, 31 de diciembre de 2010

2009-2010

Avui acaba un any ple de moments per recordar...

Campanades, Poble Espanyol, henna, inundació+evacuació+ camp de refugiats=segons campaments, mentalizate, flor, 1er de batx., ballar i cantar, adéu Pedres...hola Puigmals, el gat Sebastià, lalalalala, l’assassinat de la castanyera, I gotta feeling, plors biològics, Tortuga Rosa, la volta al món en 15 dies, la gallina Britney, entrevistes al sofà pika, no oigo nà!, AJEC, la llibreteta on no hi ha coses tristes, un tipo encantador, es un llamado de emergencia, blogs, l’esser és i no pot ser que no sigui i el no esser no és i no pot ser que sigui, neteja, Waterloo, les xuxes de colors de l’estoig, pukinuki, el nou secretariat, Girona i vosaltres, les birres i els cafès, els cacaolats també, para que me muerdas a mi, sóc fan dels òvuls, festa, festa, festa, first, tierna i dulce historia de amor, gorillaz, les pelis de sempre, virus i bacteris, la llista de suggeriments de la Cèlia, el desgraciat optimista, la nova area d’Instituts, lomography, ECS, shagüis, cordons, molts 18 anys, la llet verda, zero assoluto, shopping’S, els règims, SMS que arriben tard :( , regals, fem un musical, el peix carnívor i el peix negre, surrealisme, moltes happy pills, confessions telefòniques a altes hores de la matinada i un augment descontrolat del surrealisme.

I en comença un que ja promet...

3 comentarios:

  1. LLegeixo tots aquests moments que has passat.. i penso, que jo també els he passat.. Ja saps.. deixo un any enrere amb tu i en començo un altre, al teu costat, per variar. Però en el fons, saps que m'encanta.. ja que les nostres vides com que són totalmen surrealistes, ens podem prendre un cacaolat tranquilament i riuren's de totes aquestes bromes que ens passen! Saps que mai deixaràs de tenir la Mireia pesada no? En el fons, no saps que faríes sense mi... ho sé Cèlia, ho sé..

    ResponderEliminar
  2. Magrada molt l'estil personal q li as donat a aquesta idea q et vax explicar q mavien explicat a mi tmb!!
    Em fa molt feliç saber q poc o molt e estat present en el teu any...encara q no sé si estik citat, q aki tot és molt metaforic XD ja saps q tu en el meu as estat una vegada més superpresent tot i de vegades veurens poket!!
    Espero q encara q al 2011 alguns dels vincles q tenim s'acabaran com a tals la nostra proximitat i amistat no es kedi pel camí, estic segur q resistirem, com sempre em fet ;)

    1petunàs!!

    ResponderEliminar
  3. I per les vostres vides surrealistes ja estic jo per posar-hi seny!
    Gràcies per tot el que hem passat aquest any! El 2011, més i millor!

    ResponderEliminar